شرایط استفاده

یادگیری استفاده از دستگاه و اپلیکیشن

کاربر موظف به مطالعه راهنماهای ارائه شده و یادگیری نحوه صحیح استفاده از دستگاه و اپلیکیشن مجیک بوف از طریق منابع اعلامی شرکت می باشد. مسئولیت عدم استفاده صحیح از دستگاه و کلیه عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر می باشد.

اشتراک سالانه

استفاده از پنل ردیابی و اپلیکیشن آنلاین مجیک بوف، در حال حاضر به مدت یک سال رایگان می باشد و پس از اتمام دوره رایگان کاربر باید برای استفاده از خدمات و پشتیبانی آنلاین، اشتراک خود را تمدید نماید. در صورت عدم پرداخت هزینه اشتراک، امکان ارائه خدمات و پشتیبانی آنلاین وجود ندارد. کارکرد بخش آفلاین دستگاه که از طریق ارتباط پیامکی می باشد و استفاده از ریموت دستگاه، نیازی به تمدید اشتراک ندارد.

ریموت کنترل

کاربر می بایست نسبت به همراه داشتن ریموت کنترل و اطمینان از عملکرد صحیح آن، برای دستگاه هایی که به همراه ریموت کنترل ارائه می گردد اقدام نمایند. در شرایط خاص مانند عدم آنتن دهی یا ایراد در عملکرد دستگاه، وجود ریموت کنترل برای استفاده از خدمات پشتیبانی ضروری است. کلیه عواقب ناشی از عدم وجود ریموت یا عدم کارکرد آن (خرابی، نداشتن باتری و...) بر عهده کاربر می باشد.

قطع کن

مسئولیت فعال کردن قطع کن دستگاه در همه حال بر عهده کاربر می باشد. چنانچه این موضوع باعث حادثه ای برای خودرو، راننده، سرنشینان خودرو یا سارق گردد کلیه مسئولیت آن بر عهده کاربر دستگاه می باشد.

استارت از راه دور

در صورت استفاده از سیستم استارت از راه دور برای روشن کردن خودرو از راه دور، کلیه مسئولیت استفاده از آن بر عهده کاربر می باشد. چنانچه خودرو در محلی پارک باشد که روشن شدن آن از راه دور باعث آتش سوزی، خفگی یا هرگونه خسارت جانی و مالی گردد، کلیه عواقب آن برعهده کاربر می باشد.

سیم کارت

دستگاه های شرکت شبکه حسگر مفید دارای سیم کارت اختصاصی می باشند و صرفا با سیم کارت ارایه شده از طرف شرکت امکان استفاده از دستگاه وجود دارد. هر گونه باز کردن دستگاه و خروج سیم کارت از داخل دستگاه علاوه بر ابطال گارانتی آن پیگرد قانونی داشته و شرکت می تواند از طریق مراجع ذیصلاح اقدامات لازم را انجام دهد. چنانچه کاربر نیازمند تعویض سیم کارت باشد بایستی مطابق رویه های خدمات پس از فروش شرکت اقدام نماید.

باتری پشتیبان دستگاه

باتری پشتیبان دستگاه داری یک 12 ماه گارانتی از تاریخ نصب و حداکثر 18 ماه گارانتی از تاریخ تولید می باشد. همچنین طول عمر باتری دستگاه حداکثر 60 ماه است و کاربر موظف است در صورت هشدار برای تعویض باتری دستگاه اقدام نماید.

پشتیبانی

برای استفاده از خدمات پشتیبانی، ابتدا از بخش پشتیبانی در پنل یا اپلیکیشن آنلاین اقدام نمایید. برای این منظور لازم است شماره سیم کارت داخل دستگاه و همچنین شماره موبایل خود را وارد نماید و سپس مشکل خود را به شکلی واضح بیان نماید. در صورتی که نیاز به تماس تلفنی برای رفع مشکل وجود داشته باشد، پشتیبان مربوطه به صورت مستقیم با کاربر تماس خواهد گرفت. همچنین جهت انجام امور پشتیبانی، شرکت می تواند بدون نیاز به اجازه کاربران به اطلاعات دستگاه یا حساب کاربری آن ها دسترسی پیدا کرده و تغییرات لازم را جهت عملکرد صحیح دستگاه بر روی آن اجرا نماید. جهت رعایت قوانین مربوط به مالکیت داده کلیه دسترسی های انجام شده به حساب کاربران ذخیره می گردد و در صورت لزوم شرکت می تواند به آن استناد نماید.

گارانتی

سخت افزار دستگاه دارای 24 ماه گارانتی از تاریخ نصب و راه اندازی یا 36 ماه گارانتی از تاریخ تولید، مطابق با شرایط مندرج در بخش گارانتی می باشد. در مدت گارانتی چنانچه ایرادی در عملکرد دستگاه وجود داشته باشد، شرکت صرفا موظف به ارائه خدمات در محل نمایندگی خدمات پس از فروش خود واقع در محل شرکت می باشد. و کاربر موظف به ارائه دستگاه یا وسیله نقلیه خود در محل شرکت شبکه حسگر مفید می باشد.

خدمات بازگشت وجه

چنانچه دستگاه دچار شکستگی یا آسیب فیزیکی نشده باشد کاربر می تواند دستگاه خود را تا 15 روز بعد از نصب و راه اندازی به هر دلیلی به شرکت برگرداند و وجه خود را دریافت نماید. لازم به ذکر است که امکان عودت هزینه نصب به کاربر وجود ندارد.

بازه دمای مجاز

مجیک بوف مجهز به سیستم کنترل دما و شرایط خرابی امن می باشد. بازه دمایی مجاز برای عملکرد صحیح دستگاه از 35- تا 70+ درجه سانتی گراد می باشد. چنانچه دستگاهی خارج از این بازه دمایی مورد استفاده قرار گیرد علاوه بر ابطال گارانتی باتری پشتیبان، در صورت بروز هر گونه ایراد یا حادثه هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت شبکه حسگر مفید نمی باشد و کلیه عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر می باشد.

ارتباطات زیر ساخت

کلیه موارد مربوط به ارتباطات زیر ساخت نظیر اینترنت، پیامک، تماس، آنتن دهی سیم کارت، سیستم موقعیت یاب ماهواره ای و وجود اخلالگرهای GPS مربوط به سازمان های مربوطه می باشد. و در صورت قطع یا اخلال در هر کدام از این زیر ساخت ها، هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

داده ها

شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات مربوط به سفرهای کاربران ندارد. شرکت می تواند برای یک دوره مشخص داده های کاربران را نگهداری نماید. همچنین در صورت عدم تمدید حساب کاربری، شرکت موظف به نگهداری اطلاعات سفرهای کاربران نمی باشد. شرکت می تواند برای توسعه الگوریتم های داده کاوی و همچنین هوشمندسازی دستگاه و کاربری آن و ارتقا خدمات خود از داده های کاربران به صورت کلی و بدون مشخص شدن اطلاعات هویتی استفاده نماید.

سرقت

سیستم هوشمندساز مجیک بوف و کلیه بخش های پشتیبانی شرکت، تمام تلاش خود را برای محافظت از وسیله نقلیه کاربر انجام خواهند داد. اما با توجه به این که امنیت امری نسبی می باشد شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال سرقت وسیله نقلیه یا اجزا داخل آن ندارد.

درخواست کمک اضطراری

با استفاده از این قابلیت، امکان درخواست کمک در شرایط اضطراری از مراکز کمک رسانی وجود دارد.
با ثبت درخواست کمک اضطراری، اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه شما، موقعیت مکانی و وضعیت آن، در دسترس مرکز کمک رسانی مورد نظر قرار می گیرد و درخواست شما پیگیری خواهد شد.
کارکرد این قابلیت مشروط به در دسترس بودن شبکه تلفن همراه است. در صورتی که پوشش شبکه تلفن همراه ضعیف باشد، کمک اضطراری SOS ممکن است به درستی کار نکند.
همچنین کاربر متعهد می گردد فقط در مواقع اضطراری واقعی از این قابلیت استفاده نماید.

ارتباط با سامانه پلیس آگاهی

سیستم هوشمند ساز و ردیاب مجیک بوف تنها سیستم مورد تایید پلیش آگاهی کشور برای تامین امنیت خودرو و موتورسیکلت می باشد. کاربر می تواند از طریق پنل آنلاین یا ریموت کنترل اقدام به دریافت کمک از پلیس نماید. چنانچه مشخص شود کاربر به صورت غیر واقعی این خدمات را فعال کرده است شرکت می تواند این خدمات را برای کاربر مورد نظر تا اطلاع ثانوی مسدود نماید.